Forum Abbreviation BMW in FORAPL Strona G│ˇwna Abbreviation BMW in FORAPL
Brand Names & Abbreviations : BMW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Co ty taka zasadnicza?musze o wszystkim pamietac?wiek 36 i m

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abbreviation BMW in FORAPL Strona G│ˇwna -> Abbreviation bmw
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 707
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 15:18, 27 Mar 2014    Temat postu: Co ty taka zasadnicza?musze o wszystkim pamietac?wiek 36 i m

mi┼éego popo┼éudnia dziewczynki [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam, dzis moj 6 dzien ty rumianku piszesz jakby┼Ť by┼éa szkolona na fachowej prasie\\ typu bravo popcorn itd
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zielona papryka [link widoczny dla zalogowanych] nosz─Ö rozmiar 42-43 , na szcz─Ö┼Ťcie jestem wysoka to nie widac tak tej stopy , ale co z tegooo jak nie mog─Ö normalych trampek do szkoly kupic , ani szpilek na wesele siostryyy -,-

4 cm a m─Öczy┼éam si─Ö z nim ponad rok. Randstad zrealizowa┼é swoje badanie pod koniec ub. \dzikie mi─Ösko\. Cze┼Ť─ç dziewczyny! Mam to samo. [link widoczny dla zalogowanych]
eliminuję przez muzykę w słuchawkach Prosiłam o pomoc.. Mogę mieć za to 7 innych moze za duzo bialka jesz a ciagle za malo tluszczu?ja postawilam na tluszcz w przekaskach , w piatek w ramach deficytu tluszczy kupilam okropny brie i skusilam sie na 20g z odrobina musztardy inaczej bym zwrocila. 8.Ulubiona pozycja ha end em hej, moje typy to:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam pytanie, gdzie mo┼╝na te wszystkie wymienione przez Ciebie rzeczy kupi─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po si├│dmym dniu, je┼Ťli nie oszukiwa┼ée┼Ť i stosowa┼éa┼Ť si─Ö do powy┼╝szej diety, stracisz od 4,5 do 7,7 kg
[link widoczny dla zalogowanych]
M├│j problem to postawiona rok temu diagnoza - rak ko┼Ťci umiejscowiony w piszczelu..


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 707
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 5:51, 06 Kwi 2014    Temat postu: ja te┼╝ lubi─Ö makaronik, ziemniaczki, kluseczki no i przepy

Przyzwyczai┼éam ju┼╝ si─Ö do mojego chodzenia i specjalnie mi nie przeszkadza ale je┼Ťli by┼éaby taka mo┼╝liwo┼Ť─ç to ch─Ötnie bym zrobi┼éa ten zabieg
[link widoczny dla zalogowanych]
by┼éa┼Ť/e┼Ť operowana/y a moze czekasz na operacj─Ö? Marietta ┼╗ukowska
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

p [link widoczny dla zalogowanych] Zamkn─ů─ç pier├│g i ugotowa─ç.
jo nosza beret ko┼╝dego dnia,w ko┼╝do pora roku A ja mam pytanko do siostry ksi─Ödza Ulllu┼Ť┼Ť┼Ť, czy Tw├│j brat siedz─ůc ju┼╝ w swojej Parafii mo┼╝e (oczywi┼Ťcie jak ma wolne, np. to jest prawda bo j─ů widzia┼éam i ma ┼éadny juz wystaj─ůcy brzuszek, no i na zdj─Öciu tez widzia┼éam , to nie jest brzuch z przejedzenia: Z g├│ry dzi─Öki:* z 62-63kg na 57 kg jeszcze 4 kg i bedzie oki [link widoczny dla zalogowanych]
Bo┼╝e co sie dzieje na tym ┼Ťwiecie,p┼éacisz sk┼é─ůdki choirobowe, a tu nawet nie ma gdzie rodzi─ç bo boisz sie o bezpiecze┼ästwo swego dziecka.... Podaje namiary w Poznaniu gdzie to robi─ů: Pozdrawiam ;* napisz prosze co to za zabieg ? Pami─Ötaj tak┼╝e o tym,┼╝e w czasie g┼éod├│wki mog─ů by─ç usuwane r├│┼╝ne zanieczyszczenia przez sk├│r─Ö ( u mnie tak by┼éo) wtedy mo┼╝e Ci─Ö porz─ůdnie wysypa─ç,organizm pozbywa si─Ö toksyn wszelkimi drogami wi─Öc si─Ö nie przera┼╝aj je┼Ťli tak b─Ödzie.Poza tym pot przybiera przykry zapach i trzeba cz─Östo si─Ö my─ç bo dezodorant├│w w tym czasie nie wolno u┼╝ywa─ç. ***@---------------------@ Leidisssq, pare postow wczesniej napisalas cyt. W chwili obecnej wa┼╝─Ö 60 kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chcecie sobie doda─ç wagi nadaj─ůc dzieciom udziwnione imiona, a tylko robicie im krzywd─Ö!
[link widoczny dla zalogowanych]
mam pytanie... Nawet po tym jak na popularnych portalach ostatnio - onet, wp, pojawiło sie trochę artykułów o głodowaniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zastanawia mnie jak to jest, ┼╝e ona ma 44 lata a ci─ůgle jest \Kasi─ů\, jako┼Ť nie lubi─Ö tego imienia. [link widoczny dla zalogowanych] wcze┼Ťniej pewnie trzeba zrobi─ç pr├│bny.
hmm ajajaj taka fryzura moglaby byc ciekawa tylko nie do ko┼äca umiem sobie j─ů wyobrazi─ç, mo┼╝e masz jakie┼Ť zdj─Öcie? dodam jeszcze,ze przy pierwzsej ciazy i teraz odczuwam bol,jak przed @ i wiem,ze to normalne,chyba ze zauwazy sie brazowe lub krwiste plamienie. Kiedy┼Ť nawet jak szlam do komuni to dziewczynki mialy takie fajne butki a ja takie sanda┼éy jak dla starej babci ;'( Czyta┼éam ┼╝e co niekt├│ra ma problem z wk┼éadaniem tego wi─Öc ja proponuj─Ö po prostu nie moczy─ç zadnej tabletki bo to bez sensu jaka┼Ť papka tylko po prostu wod─ů namoczy─ç pochw─Ö i palec kt├│rym to wk┼éadacie, najlepiej zaraz po kompieli i problemu ┼╝adnego nie b─Ödzie. p , wg mnie najlepsze piosenki Caroline to a napisze tak : [link widoczny dla zalogowanych]
katolicy maj─ů najcz─Ö┼Ťciej problemy z szacunkiem do innych religii ??? ja OSC ZE AUTO OKRADLI,TO JESZZCE PAN DRZESZ NA MNIE GEBE I WYZYWASZ OD WARIATEK Hehe. Witam wszystkich!B┼éagam pom├│┼╝cie mi znale┼Ť─ç piosenk─Ö kt├│rej refren brzmi mniej wi─Öcej tak:always tree (true) emotions nananan... Mam pewien problem. A u nas od godziny leje. Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Olka.
[link widoczny dla zalogowanych]
I mam malutki i bardzo gładki brzuszek. 26f1e34b40ac8099c05a5413e20b6a42 [url=http://scarica-musica-e-testi.nkctin.info/ ]http://scarica-musica-e-testi.nkctin.info/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [url=http://gioco-gratis-mac-os.nkctin.info/ ]http://gioco-gratis-mac-os.nkctin.info/ [/url] http://materiale-inglese-bambino.nkctin.info/ http://coppia-cerca-cazzo.nkctin.info/ http://centrifuga-asciuga-biancheria.nkctin.i nfo/ [url]http://daniele-pisani.nkctin.info/ [/url] http://attore-film-capri.nkctin.info/ [url=http://coppia-cerca-cazzo.nkctin.info/ ]http://coppia-cerca-cazzo.nkctin.info/ [/url] [url=http://pitture-interni.nkctin.info/ ]http://pitture-interni.nkctin.info/ [/url] 0e3abf68cd2fe72c767b238fba881d60
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gratuluje refleksu. [link widoczny dla zalogowanych] Mimo, i┼╝ w taki spos├│b od┼╝ywiaj─ů si─Ö przez szereg lat, to jednak waga ich cia┼éa wci─ů┼╝ nieub┼éaganie wzrasta.
slliczna jest! Wymra┼╝anie jest najlepszym sposobem. Dotychczas uzywalam olejkow w aromoterapi, serum do twarzy, produkcji kosmetykow itp. I z plebsu nie pochodzimy. ale te abs na posladki to juz chyba zlikwidowane, wlacz strone i zobacz [link widoczny dla zalogowanych]
ka┼╝dy ma prawo wyrazi─ç swoje zdanie i nie trzeba kogo┼Ť za to potepia─ç. Powiedzcie mi dziewczynki co na przekaski jecie?? itd.! Na pocz─ůtku dr─Ötwia┼éy sporadycznie, teraz prawie co noc, rano nie czuj─Ö obu r─ůk, cz─Östo te┼╝ ma┼éego palca u d┼éoniach, pomocy! Ktoska ja z tym stresem to tak og├│lnie U mnie w ogrodku natrafilam az na 3 sztuki! Kt├│ra z Was mia┼éa mo┼╝e ten zabieg robiony?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Brescia?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio uda┼éo mi si─Ö zapu┼Ťci─ç i trafi┼éam na ┼Ťwietn─ů manicurzystk─Ö w Centrum na Karolkowej.
[link widoczny dla zalogowanych] P.S to nie prawda ze musia┼éy┼Ťcie zarazi─ç si─Ö od kota to tylko 1 z mozliwo┼Ťci
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pierwsza czy wam dziewczyna (kobieta) poprostu zdarza┼éy sie takie ┼╝eczy jak nie byli┼Ťcie w ci─ůzy ?? [link widoczny dla zalogowanych] Prostownic─Ö cho─ç mam profesjonaln─ů to i tak wydaje mi sie ze przesusza mi w┼éoski wi─Öc staram si─Ö jednak modelowa─ç na szczotce.
Mega po prostu xD Szkoda tylko, ┼╝e facet mnie nie masowa┼é xD xD [link widoczny dla zalogowanych] Jak to cennik ruchomy? Ja si─Ö odwa┼╝y┼éam i um├│wi┼éam si─Ö na konsultacj─Ö w osteomedzie - to w┼éa┼Ťnie co┼Ť dla Ciebie, bo to w krakowie kto? [link widoczny dla zalogowanych]
Ju┼╝ w seminarium jest zasada kleryk, diakon zaprasza. Pr├│buj─Ö razem z klientk─ů dobra─ç odpowiedni─ů fryzur─Ö lub kolor. Nie znam jej jaka jest z charakteru oli kwasniewskiej jest sliczna i taka naturalna bez dennej muzyki si─Ö da - muzyk─Ö pa┼ästwo m┼éodzi organizuj─ů tak─ů, jaka im odpowiada czytalam o tym jak niebezpieczne sa nierozwazne wyjscia z glodowek -bywalo ze konczyly sie smiercia .Nie glodowka spowodowala zgon tylko niewlasciwe wyjscie z niej elegantka skoro nie odr├│┼╝niasz opery od teatru
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 707
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 5:54, 06 Kwi 2014    Temat postu: pls ratunku.

Dziewczyny Zapraszam na Tipsy ┼╝elowe - K─Ödzierzyn-Ko┼║le
[link widoczny dla zalogowanych]
I cz─Östo wykorzystuje ten fakt m├│wi─ůc np, ┼╝e mam by─ç cicho bo Kuba ┼Ťpi (szczeg├│lnie gdy zwracam mu uwag─Ö).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Sędzia zamilkł, i postawił sprawę na ugodę, i tak też się dogadałam. [link widoczny dla zalogowanych] jestem w USA i amerykanie jedza wszystko w wersji light - zero cukru (slodziki), tzw dobre tluszcze lub bez tluszczu (margarynki bez cholesterolu itp) a otylosc i choroby dotykaja niemal wszystkich!!
ja mam problem mam. To nie jest zale┼╝ne od menager├│w, dystrykt├│w. typowo uduszony i mocno doprawiony pieprzem szpinak. Kto┼Ť wspomnia┼é o tym, i┼╝ nie warto i┼Ť─ç na skr├│ty i zrobi─ç przygotowanie... real [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz tak sobie mysle, ze jesli dziewczyny chc─ů sobie powiekszac usta dla facetow to chyba nie ma to sensu bo codziennie na kazdym kroku przekonuje sie do tego, ┼╝e dla facetow nie liczy si─Ö buzia tylko cia┼éo OPALONE a buzia moze byc nijaka, dla nich to jedynie biust mozna sobie powiekszyc bo ust i tak pewnie by nie zauwazyli wiec chcialam tylko powiedziec, ze ja marz─Ö o duzych ustach, zeby sama sobie sie podobac Najgprsze jest to ze wiem ze cos jest nie tak z organizmem ze sie pozbywa tych toksyn przez skore tak radykalnie jak u mnie. F*R*E*E*S*T*Y*L*E!!!!!!!!!! Chcia┼éabym ┼╝eby by┼éy nieco seksowne Mam juz balerinki i klapki w szpic. Og├│lnie ten serial wywo┼éuje u mnie torsje Te┼╝ od niedawna mam paznokcie ┼╝elowe ... wniosek => myj z─Öby
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja id─Ö na operacje na pocz─ůtku grudnia a chcialabym by─ç ju┼╝ sprawna w lutym....
[link widoczny dla zalogowanych]
dzieci z zwi─ůzku z muzu┼émaninem zawsze s─ů muzu┼émanami...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja zreszt─ů nie wyobrazam sobie roku zycia bez niego!!Dlatego mam nadzij─Ö go sci─ůgn─ůc w nied┼éugim czasie [link widoczny dla zalogowanych] Skierowano mnie do poradni chorob zakaznych a tam przeprowadzono badanie na awidno┼Ť─ç.
??? czarny z ┼╝├│┼étym mi si─Ö nie podoba Piastowskiej!!!!polecam ja!! DO TEGO PRZESTA┼âCIE U┼╗YWA─ć SZAMPON├ôW KUPOWANYCH W ZWYK┼üYCH SKLEPACH. Wiesz a moze po prostu od 12 dc bo jest ona nie za wysoka i stwierdzi┼é,ze nie ma co niepotrzebnie organizm m─Öczyc i wystarczy tak jak m├│wi [link widoczny dla zalogowanych]
bo tak pi─Öknie si─Ö uk┼éadaj─ů, B├│g nie ┼╝a┼éowa┼é Pani urody i TAKICH w┼éos├│w! Wybieram si─Ö. Dlatego zapraszam na forum wszelkie osoby odchudzaj─ůce si─Ö bez wzgl─Ödu na to jaka metode preferuja by─ç mo┼╝e pomozecie innym albo ktos doradzi wam A gdzie si─Ö podzia┼éa Apatia? wiecie co .. Gdy podejme jaki─Ö┼Ť leczenie opisze sw├│j przypadek, uczac sie od Was zaaplikowa┼éem sobie MAGNEZ I WITAMINY i to od dzisiaj ...Pozdrawiam witam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A przecie┼╝ ka┼╝da z nas chce rodzi─ç po ludzku i mie─ç ten komfort psychiczny, ┼╝e jak co┼Ť si─Ö b─Ödzie dzia┼éo z dzieckiem to lekarze zrobi─ů cesark─Ö i nie bed─ů czeka─ç do ko┼äca, bo przecie┼╝ natura tak wyposa┼╝y┼éa kobiet─Ö, ┼╝e powinna rodzi─ç sama.

Wybierajac sie do kraju ktory nie malezy do UE musisz miec paszport.Dla uczniow kosztuje cos ok.50 zl.
[link widoczny dla zalogowanych]
Duzo lepsze ni┼╝ w londonie, o niebo lepsze niz w moscowie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym będziemy mogły się podzielić wrażeniami o pracy tego doktora już po fakcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

rozdawki ciasta po imprezie..moze ktos ma jakies doswiadczenei albo podobne problemy.... [link widoczny dla zalogowanych] ja podczaj miesiaczki mam straszne bole jajnikow kiedys zlapal mnie bol straszny prawego jajnika pojechalam do szpitala powiedzieli ze to wyrostek lub kolki jelitowe......a tak naprawde to jest przez misiaczke i nie warto sie faszerowac tabletkami poprostu trzeba to przechodzic z miesiaczka.
Juz bylo dobrze i znowu. NIKUSIA!!!!!!!!!!! Mam pro┼Ťb─Ö. Znalam ludzi, ktorzy bez znajomosci jezyka znalezli prace w fabryce. Zimne d┼éonie i nogi, to u mnie normalka. [link widoczny dla zalogowanych]
Widzialam go na zywca,jest cudny nawet lepiej wyglada jak w telewizji.Mam autograf i zdiecie.To bylo podczas wycieczki do Warszawy bylismy w teatrze Roma na TANIEC WAMPIROW w centrum na zakupach itp. facet:ZADZWONIE,TO CIE ZAMKNA STARA WARIATKO A smak├│w maja duuuzo, banan, truskawka, wi┼Ťnia chociaz dziwnie by┼éoby chyba ssac fiutka w takim kapturku to tak jakby sobie za┼éozyc rekawiczke lekarsk─ů i ssac palca Do adaklosik ten paj─ůk to Tygrzyk paskowany (Argiope bruennichi!!! Hej! juz mnie z─ůb przestaje bole─ç - ogladam zdj─Öcia gabinet├│w stomatologicznych z innych pa┼ästw
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A tu prosze, takie post─Öpy!
[link widoczny dla zalogowanych]
wyobracie sobie, ze te torbiele do 5cm da sie leczyc lekami. mnie Agati
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tymianek zalej wrz─ůc─ů wod─ů, a po 5 minutach przeced┼║ przez sitko. [link widoczny dla zalogowanych] Fizycznie osoba vata odczuwa nadmiar stresu w postaci ko┼éatania serca, cierpi na zaparcia na przemian z biegunkami, ma b├│le serca, zawroty g┼éowy, uci─ů┼╝liwie zimne r─Öce i nogi.
zadzwon do doktora i umow sie z nim - na pewno oceni fachowo sytuacje i doradzi. kosmetykow to mam pytanie czy ktos slyszal o kwasnych odzywkach i co to daje ? Mam pietra. hey, Cho─çby ┼Ťwiadomo┼Ť─ç ┼╝e nie mam tych ┼Ťwi┼ästw w jelitach robi na mnie dobre wra┼╝enie... [link widoczny dla zalogowanych]
I o ironio uda┼éo si─Ö ju┼╝ w pierwszym miesi─ůcu stara┼ä. 659 47 30 zadnego b├│lu. o to spory kawa┼éek do morza , ja mam nieca┼ée 2 godzinki. im bardziej jestem wyczerpany tym trudniej przychodzi sen. w┼éasnie kupi┼éam te paski do badania cia┼éek ketonowych. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 707
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 5:56, 06 Kwi 2014    Temat postu: ka┼╝dy jest inny, a obyczaje, jak kto┼Ť akceptuje ich styl z

Poszukuj─Ö niani dla mojej 8-miesi─Öcznej c├│reczki, opiekunka potrzebna od wrze┼Ťnia.
[link widoczny dla zalogowanych]
troche boje sie, ze moge miec te ce┼Ťnie czy co┼Ť tam z nadgarstkiem, a mam dopiero 19 lat. o takiej marce jak kadus nigdy nie slyszalam ale za to o schwrzkopf bc nasluchalam sie samych dobrych rzeczy dzieki za opinie dziewczyny!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a ile masz lat? [link widoczny dla zalogowanych] dowiesz si─Ö niebawem..
Do naklikania !!! Posypa─ç dywan sod─ů, spryska─ç wod─ů i po godzinie zmie┼Ť─ç tward─ů szczotk─ů. zastanawia┼éam si─Ö nad tym ostatnio, nawet chodz─Ö tam gdzie Ty, do DS Instytut, tyle ┼╝e na masa┼╝e. to jest zestaw do \zrobienia paznokci od podstawy\. a teraz kreca sie super i juz nie pamietam kiedy je zwiazywalam;] [link widoczny dla zalogowanych]
Czy to prawda ┼╝e tego typu herbatki rozleniwiaj─ů jelita? Tylko do┼Ť─ç du┼╝o licz─ů sobie za przesy┼ék─Ö bo chyba o ile dobrze pami─Ötam to 20 lub 25 z┼é. Dzi┼Ť na wadze 300g mniej ni┼╝ wczoraj Czuj─Ö sie dobrze (obawia┼éam sie spadku formy). dzi─Ökuje Bogu ┼╝e rodzi┼éam w┼éa┼Ťnie tam ze wzgl─Ödu nma m├│j skarb, bo nie wiadomo jak by to by┼éo gdybym le┼╝a┼éa w prywatnej klince gdzie nie ma specjalistycznego sprz─Ötu. mo┼╝e kt├│ra┼Ť dziewczyna b─Ödzie chcia┼éa zaryzykowa─ç kup─Ö kasy i swoje w┼éosy (dobrze ┼╝e odrastaj─ů) i p├│jdzie do was czego nie ┼╝ycz─Ö nikomu Ale nie jest to tez znowu tak daleko Moze ktoregos dnia zaplanujemy sobie wspolne popoludne Czy ci─Ö┼╝ko jest znale┼║─ç prace i mieszkanie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

trzeba byc rozsadnym
[link widoczny dla zalogowanych]
Na piersiach wyrywam p─Öset─ů ale potem i tak odrastaj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i już wtedy pojawiły się rozstępy.
[link widoczny dla zalogowanych]

dzięki za opinie mierzyłam te buty.. [link widoczny dla zalogowanych] nie wiem jak było w Twoim przypadku.
A spodnie skracam i jakos nic.Gorzej z plaszcami i zakietami, ale tez lumpex ratuje, pare genialnych rzeczy kupilam. Takie jest zalecenie doktora zeby zazywac na noc? Dzi─Ökuj─Ö dziewczynki, `wsadza─ç sobie w pup─Ö tak─ů rurk─Ö? pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Wszyscy na tym forum zaczynaja miec Cie dosc I t─Ö du┼╝─ů, rud─ů Ol─Ö Mia┼éam opsesje na punkcie paj─ůk├│w. Jak si─Ö te starte ranki goj─ů to takie strupki odpadaj─ů i po kilku zabiegach jest g┼éadziej. jestem w szoku bo to dopiero 2 tyg stosowania. Mia┼éam i┼Ť─ç dzis na Msz─Ö,ale si─Ö plany zmieni┼éy no ale przywrocilyscie mi wiare w internet..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i┼Ť, moze za krotko napinasz miesnie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Sorry, zywa, że się tak długo nie odzywałam, ale Ty najlepiej wiesz co to za praca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I sobie spokojnie lezysz kilka minutek, albo stoisz (pochylona, rozwarte nogi). [link widoczny dla zalogowanych] Dla mnie to wa┼╝ne bo codziennie odwo┼╝─Ö samochodem c├│reczk─Ö do przedszkola.
pieczeniu w piekarniku lub na grillu. To si─Ö robi na ┼╝ywca tak? i tak mo,┼╝na w k├│┼éeczko Marianko Dzi┼Ť dzie┼ä 4 rano standardowo musia┼éa byc linea +szkl.wody no i kawa oczywi┼Ťcie z mlekiem a teraz grzeje sobie zupke dzi┼Ť jeszcze czekaja na mnie 3 banany i mleko rzeczywi┼Ťcie jako┼Ť przesta┼éam mie─ç ochote na s┼éodycze no i spodnie zrobi┼éy sie jakie┼Ť lu┼║niejsze mam powa┼╝ne problemy, a nie moge trafi─ç na nikogo dobrego [link widoczny dla zalogowanych]
Zolty motylek, Od razu uprzedzam - moje gg jest z reg├│┼éy nie widoczne......, chocia┼╝ czesto mam je odpalone. Jaka jest dalsza procedura? Ja mam pytanie o Detocell- dziewczyny jak mam rozpoznac ze to jest cellulit wodny a nie t┼éuszczowy ? dodam iz mam wlosy krecone no i w tym momencie z pewnoscia nie nadaja sie do prostowania! Po burzliwej naradzie zgodzili si─Ö, ┼╝ebym urz─ůdzi┼éa sobie w piwnicy swoje ma┼ée mieszkanko. nie czuje sie niedowarto┼Ťciowana, wrecz przeciwnie.
nie ja stopniowo najpierw odstawiam mieso i wszystkie ciężkostrawne potrawy tydzien przed jem z reguły warzywa i owoce oraz odtłuszczone jogurty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Sprawdz─Ö co na ten temat jest w m─ůdrym artykule
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja tez sobie wczoraj przebilam pepek ... ale sa takie szarawe bardziej nie czarne grube jejku wydam tyle szmalu a moze efektow nie bedzie to mnie przestraszyla┼Ť buuu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

-ponadto wa┼╝ne s─ů tak┼╝e Twoje oceny na ┼Ťwiadectwie, bo tutaj nie ma egzamin├│w wst─Öpnych, czyli kierunkowych /np.z biologii je┼Ťli medycyna/, poza j─Öz. [link widoczny dla zalogowanych] Mia┼é ┼╝on─Ö, niejestem jego pierwsz─ů kobiet─ů.
Radosnych ┼Üwi─ůt Hej mam pytanie do os├│b kt├│re by┼éy operowane w Gliwicach: I jest to robione w celach zdrowotnych, bo przez moj─ů wad─Ö postawy mam skolioz─Ö kr─Ögos┼éupa. Niestety dzia┼éa on baaaardzo ┼║le na nastr├│j - depresyjnie wr─Öcz Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Czyli ma┼éo wieczorem pic i isc sie wysikac wieczorem i jeszcze rano przed operacja? Widocznie mamy zupe┼énie inne potrzeby. Z tego co wiem jako jedyny na rynku. Hej dziewczyny, je┼Ťli mo┼╝ecie to prosz─Ö powiedzcie mi, co my┼Ťlicie o mojej sytuacji. billy ocean-get outta my dreams,get into my car mozesz GretkoBe podac przepis prosze? dodam ze imigranci z Somalii rzadaja, podkreslam rzadaja darmowych M-7 i jakos dostaja.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 707
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 20:15, 06 Kwi 2014    Temat postu: Rozchodza sie one z krwia po ca┼éym organizmie, stopniowo os

Jak długo nie wolno więcej od tych kilku kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
d**a
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

3.Kaja Paschalska [link widoczny dla zalogowanych] mnie interesuje tylko to- JAK NA IMIE MA MOJE DZIECKO!!!!
Je┼Ťli czujesz, ┼╝e 14 powt├│rze┼ä to za du┼╝o zr├│b 12.. Witajcie Kochane. po jaki┼Ť 5 minutach wpatrywania si─Ö w jego odn├│┼╝a zacz─Ö┼éam drze─ç si─Ö i wo┼éa─ç jedynego m─Ö┼╝czyzn─Ö w domu czyli tat─Ö kt├│ry unicestwi┼é gada . Inna sprawa, ze oni zwyczajnie nie maja wiedzy na temat innych krajow! pilam kawe i cole zero .Od dzis walka i to na ca┼éego .... [link widoczny dla zalogowanych]
KURCZAK JEST OKEY. ja dopiero mam za soba 7 dzien, chce od poniedz zaczac south beach diet dodatkowo by zrzucic fett na brzuchu i nogach i pupie!! A Ty stosujesz dodatkowo jakas dietke?? Ja waha┼éem si─Ö bardzo d┼éugo, ale w ko┼äcu si─Ö zdecydowa┼éem. Po roku na diecie niskotluszczowej spadek masy 18%, o umiarkowanej ilosci tluszczu 12% i na atkinsie 13%. Torbiel zosta┼éa wch┼éoni─Öta. par─Ö minut temu zrobi┼éam sobie jedn─ů seri─Ö.
Poza tym będziemy mogły się podzielić wrażeniami o pracy tego doktora już po fakcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dwa wspaniale dni za mna ......
[link widoczny dla zalogowanych]
Kto powiedział, że akt seksualny ma być długi?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A wiec cwiczac uda nie spalisz tluszczu na udach tylko wszedzie po trochu i tak samo cwiczac brzuszki. [link widoczny dla zalogowanych] Dostałam kuracje na 20 dni ale po 11 musialam przerwac ze wzgledu na działania niepozadane i przeszłam na Clotrimazol, który mnie nie uczula.
czas to jest indywidualna sprawa. Cho─ç opi┼éowuje paznocia do┼Ťc dobrze i nak┼éadam primer, czekam az wyschnie i potem nak┼éadam ┼╝el. tw├│j jad┼éospis nie mo┼╝e przekroczy─ç wi─Öcej ni┼╝ 20g w─Öglowodan├│w dziennie, g┼é├│wnie pod postaci─ů warzyw sa┼éatkowych lub innych warzyw. buziaki zdecydowanie druga... [link widoczny dla zalogowanych]
U mnie w aptece dawno temu mi┼éy mgr proponowa┼é mi M za 400pln i jak czytam inne topiki cena nie uleg┼éa zmianie, a ja mam obawy przed kupowaniem tego z innego ┼║r├│d┼éa, szczeg├│lnie ┼╝e nas┼éucha┼éam si─Ö niepochlebnych opinii, ale do odwa┼╝nych ┼Ťwiat nale┼╝y. No ja czuje sie miare. chleb, alkohol, gazowane napoje. czy jest to szkola godna polecenia? a moze to przez te jego role prawda, ┼╝e jeden to w─Öglowodan prosty a drugi z┼éo┼╝ony ale r├│┼╝nica dla organizmu polega tylko na szybko┼Ťci trawienia i wch┼éaniania przez organizm. Ciekawe ile na koniec miesi─ůca b─Öd─Ö mia┼éa nadgodzin?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mowiac o rodzinie w polsce ktora nie bedzie wiedziala jak cie szukac.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja kupilem duze opakowanie naturella chyba 500 sztuk tanio wychodzilo. Tabletki za┼╝y┼éam od tamtej pory co najmniej trzy, odczuwa┼éam du┼╝y b├│l zaraz po puszczeniu znieczulenia, po ibupromie zatoki i przyk┼éadaniu ch┼éodz─ůcej torebki ┼╝elowej (co 10 minut na 15 minut) w┼éa┼Ťciwie b├│l ca┼ékiem znikn─ů┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hihihi... [link widoczny dla zalogowanych] Zrobilam je przed weekendem majowym bo wyjechałam troszke na odludzie wiec nie bylo widac lekkiej opuchlizny ale teraz juz jest super.
┼╝enuj─ůce... Takze na sniadanie ma wiecej bialka a na obiad juz przewaga tluszczu i faktycznie jestem syta. kupi┼éam sobie coversy s─ů naprawde bardzo wygodne (a mnie naprawde wszystkie buty zawsze obcieraj─ů) gdyby nie to ┼╝e ju┼╝ z nich wyros┼éam to bym w nich nadal chodzi┼éa bo po paru latach chodzenia wygl─ůdaj─ů jak nowe naprawde warte s─ů swojej ceny ej a jeszcze paj─ůki to ma┼éy piku┼Ť u mnie pod domem latem fruwa pe┼éno takich t┼éustych robali nie wiem dok┼éadnie co to jest podobno chrab─ůszcze majowe czy co┼Ť takiego ale jest tego pe┼éno i dzieciaki piszcza i uciekaj─ů a te z┼éosliwe robale je goni─ů mnie te┼╝ nie raz gonily ma┼éo wylewu nie dosta┼éam tego to sie najbardziej boje! pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
nikaaa5 a jakie tam sa ceny? Dozwolone sa za to zabiegi od┼╝ywcze, z wit. [link widoczny dla zalogowanych] Potem mia┼éam przerw─Ö w tej walce. Mam 45 lat jestem prawor─Öczny ale statyczn─ů si┼é─Ö zawsze mia┼éem wi─Öksz─ů w lewej r─Öce. Sama ┼Ťmietanka. Wybieraj─ůc kurs kieruj sie opini─ů kogo┼Ť kto ju┼╝ by┼é na takim kursie .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Stellamix-Micha┼Ť dostaje tran mollers norwerski smak owocowy
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] czyli beznadziejnie :/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uwiezcie mi ze roznice sa duze i nie kazdemu moga odpowiadac. [link widoczny dla zalogowanych] aerobiczna 6 weidera nie pala tłuszczu,lecz kształtuje miesnie,wiec napewno nie pomoze w spaleniu tłuszczu z brzucha i bioder-boczkow-hula hop,dieta,min 2 l wody dziennie,owoce,warzywa,biale mieso,rybki,basen,rower
bdzie zblizac lato to bedzie tam ciezko z praca jak wszedzie. wakacyjna brytyjka, fajnie, ze pojechaliscie sobie z mezem pod namiot do UK, ale mysle, ze ludziom na tym forum raczej nie o to chodzi. uwa┼╝ajcie na by┼éych ajent├│w co to walczy─ç chcieli z ┼╝abka. A swoj─ů drog─ů ci chirurdzy to ┼éadni rze┼║nicy tyle operacji naraz 24 i dzi┼Ť tj 25 zauwa┼╝y┼éam ┼Ťluz z blador├│┼╝owymi smugami krwi. [link widoczny dla zalogowanych]
Polecam serdecznie salon HAIR STYLE na ul.┼Ťw.Wawrzy┼äca 38....dowiedzia┼éam si─Ö o nim tu na kafererii i postanowi┼éam sprawdzi─ç czy te wszystkie zachwa┼éki si─Ö pokryj─ů z rzeczywisto┼Ťci─ů i powiem Wam....SUPER!!!!Siostra te┼╝ by┼éa i zadowolona tak samo jak ja.... hej dziewczyny zaczynam kapuscianke od jutra ale tylko 4 dni bo 5 dnia nie moge zniesc z tymi pomidorami tylko no i wypdla by sobota to juz w ogole ciezko Mam nadziej─Ö, ┼╝e pomog┼éam. Bardzo si─Ö ciesz─Ö ,┼╝e si─Ö zameldowa┼ée┼Ť chcesz wiedziec ? kiedy┼Ť ┼éadnie mi sie kreci┼éy a teraz... i nie daj sie lenistwu i obrzarstwu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abbreviation BMW in FORAPL Strona G│ˇwna -> Abbreviation bmw Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin